Εξυπηρέτηση οδηγών
Απαντάμε στις ερωτήσεις σου


- Απορίες για το Service
Τα αυτοκίνητα μάς ειδοποιούν όταν χρειάζονται φροντίδα. Εσύ απλά:
α. ενημερώνεσαι για τη διαδικασία φροντίδας οχήματος εδώ.
β. στέλνεις email στο aftersales@motorlease.gr μόλις ανάψει η ένδειξη στο ταμπλό σου για να μας ενημερώσεις
Σημείωση: Συνήθως το αυτοκίνητο με συμβατικό κινητήρα βενζίνης ή πετρελαίου χρειάζεται συντήρηση μετά το 1ο έτος χρήσης, σε συγκεκριμένα χιλιόμετρα ανάλογα με τον κατασκευαστή.
Στη Motorlease επιλέγουμε συγκεκριμένα συνεργεία που έχουν περάσει από τους αυστηρούς ελέγχους μας και με τα οποία έχουμε συνάψει συμφωνία για την ορθή συντήρηση του αυτοκινήτου σου. Για τη δική σου διευκόλυνση διαθέτουμε υπηρεσία pick up και delivery από και προς το σημείο που επιθυμείς.
Η αλλαγή ελαστικών προβλέπεται λόγω φυσιολογικής φθοράς. Είναι συνήθως απαραίτητη κάθε 45Κ χιλιόμετρα. Η υπηρεσία αυτή καλύπτεται από εμάς και μόνο σε συνεργαζόμενα συνεργεία με τη Motorlease. Χρειάζεται απλά μια ενημέρωση με email στο aftersales@motorlease.gr.
Τα αυτοκίνητα περνάνε από έλεγχο ΚΤΕΟ μετά από τα 4 πρώτα χρόνια ζωής τους και κάθε 2 χρόνια μετέπειτα. Αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται στις παροχές μίσθωσης και είναι υποχρέωση του μισθωτή.
Συστήνουμε να ελέγχεις τη στάθμη λαδιού του αυτοκινήτου σου και να μην αγνοείς τυχόν θορύβους ή ενδείξεις που εμφανίζονται στο ταμπλό.
Συστήνουμε να προμηθεύεσαι καύσιμα, κατά προτίμηση από βενζινάδικα που σου είναι «γνωστά».
Αν είσαι κάτοχος ενός σύγχρονου diesel αυτοκίνητου σίγουρα γνωρίζεις ότι δίπλα στην υποδοχή πλήρωσης καυσίμου υπάρχει άλλη μία οπή. Είναι το σημείο όπου συμπληρώνουμε το AdBlue, το υγρό που συμβάλλει στη μείωση εκπομπών οξειδίων του αζώτου. Είναι σημαντικό λοιπόν να προσθέτεις AdBlue όποτε αυτό απαιτείται.
Μόλις δεις να ανάβει η φωτεινή ένδειξη στο ταμπλό του αυτοκινήτου σου που προτρέπει σε service, στέλνεις άμεσα email στο aftersales@motorlease.gr, ώστε να υπάρχει αρκετός χρόνος για τον προγραμματισμό του ραντεβού σου, αναφέροντας:
α. τον αριθμό κυκλοφορίας του αυτοκινήτου σου
β. τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει, καθώς και
γ. τις παρατηρήσεις / επισημάνσεις σου για το αυτοκίνητο που θα ήθελες να ελεγχθούν από το συνεργείο.
- Απορίες σε Περίπτωση Ατυχήματος
Συμβαίνει συχνά. Αν δεν υπάρχει σοβαρός τραυματισμός, τα υπόλοιπα είναι θέμα απλών διαδικασιών.
Να θυμάσαι:
Μην αναγνωρίσεις καμία απαίτηση τρίτων. Μην δώσεις χρήματα σε άλλον και μην υπογράψεις οποιοδήποτε έγγραφο.
Τι άλλο πρέπει να κάνεις;
Οδήγησε το αυτοκίνητό σου μόνο εάν είσαι σίγουρος ότι είναι ασφαλές. Διαφορετικά επικοινώνησε με την Οδική Βοήθεια* και μετάφερε το αυτοκίνητο στο πλησιέστερο Κέντρο Τεχνικής Υποστήριξης της Motorlease.
*Για την οδική βοήθεια, η Motorlease συνεργάζεται με την Europ Assistance, την πρωτοπόρο εταιρεία φροντίδας και παροχής βοήθειας για πάνω από 50 χρόνια.
Συμπλήρωσε -σε κάθε περίπτωση- τη Δήλωση Ατυχήματος και στείλε τη, στο Τμήμα Ζημιών, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: aftersales@motorlease.gr
Σε περίπτωση ζημιάς του οχήματός σου ή τροχαίου, καλείς, για την ανταλλαγή στοιχείων, τη Φροντίδα Ατυχήματος της Generali, στο 18112 ή στο 210 8096100.
*Για τη φροντίδα ατυχήματος, η Motorlease συνεργάζεται με τη Generali, μία εταιρεία που έχει καθιερωθεί στην ασφαλιστική αγορά, ως μία σημαντική δύναμη, ικανή να ανταποκριθεί και στις πιο εξειδικευμένες ασφαλιστικές απαιτήσεις της εποχής.
Εννοείται, πως όχι. Η Motorlease θα φροντίσει να αντικαταστήσει το αυτοκίνητό σoυ σε περίπτωση ατυχήματος ή και βλάβης.
- Απορίες σε Περίπτωση Κλοπής
Αν διαπιστώσεις πως το αυτοκίνητό σου έχει κλαπεί, θα πρέπει να ακολουθήσεις τα παρακάτω βήματα:
• Επικοινωνείς αμέσως με το Τμήμα Ζημιών της Motorlease στο 210 6897100 για να αναφέρεις λεπτομερώς το συμβάν
• Είναι απαραίτητη η καταγραφή και δήλωση της κλοπής στο Αστυνομικό Τμήμα της περιοχής που διαπιστώθηκε η κλοπή
• Ζητάς αντίγραφο της αναφοράς σου από την αστυνομία
• Δηλώνεις, εγγράφως, εντός 24ώρου το συμβάν στη Motorlease. Παραδίδεις το κλειδί και αντίγραφο της αναφοράς από το Α.Τ. αυτοπροσώπως.